RSS 2.0

Sorry.



Otydlig text. Jag vet. ungefär så hardet känts ett tag. Lite otydligt sådär. Men  det är väl så där är med hösten kanske, otydligt? att det blir mörkare och kallare, man blir lite dyster helt enkelt. Det är trist.
Tur man vet att det går över. På ett viskan jag även se hösten som mysig för jag gillar den. Jag gillar alla årstider vi har här, det är bland annat därför jag tycker omdet här landet så mycket. Att det faktiskt är variation.
Att olika tider på året på ett vis markeras.

Så, vadhar jag gjort i helgne då jag har varit frånvarande härifrån?
Jo, i fredags så "firade" vi att vi hade gjort klart Amadeus kursen kan man säga. Vi var hemma hos eva i kassen. Oj vad fint de har hemma. Där åt vi pizza  vårt amadeusgäng och drack gott. Spelade spel klurade på med ordlekar osv. Skrattade en HEL del. Som sagt mycket trevligt.

Igår så skulle fredde och titta på en cross i byn där mina föräldrar bor om han köpte den skulle han och sture var ute och köra sedan såklart så jag ville också följa med, och nej, jag skulle INTE köra cross. Nej, jag  var hemma hos mamma och pappa och tittade på sex and the city  umgicks med dem och målade. Mycket trevligt. och välbehövligt framför allt.

Vi åkte sedan in till stan och åt middag på tre kronor. Sedan kom vi på att Skellefteå Aik skulle möta Djurgården så vi styrde kosan mot skelleftehamn där matchen visades på bion inte helt fel. Var en bra match tycker jag och SAik tog hem segern vilket såklart var ännu bättre.

Idag har vi haft klubbmästerskap på dansklubben. Det gick bra, vi hamnade inte på pallen men det gör inte så mycket det är ju mest på kul det där. Och det var just vaddet var kul:D sedan har jag faktiskt inte gjort sådär jättemycket mer. Jo, jag har pysslat lite med min presentation om mitt rhodos. får se hur det blir tillslut.

Har inte haft bra med blodsockret riktgit heller, tror det är därför jag inte har velat göra så mycket. är så trist när det är så. Men det beror nog också på att jag har haft slut på mitt levaxin så jag måste och hämta ut nytt imorrn på apoteket. För tar jag itne den medicinen så påverkar det också mitt blodsocker. då blir det högre. = inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback