RSS 2.0

Through.



Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar.
Vi har också varit på 60 års kalas sedan  bjöd mamma och pappa på middag.
Mycket gott. Det uppskattades verkligen. Jag fick även med mig  så att jag har lunch imorgon och fredde fick med sig  älgköttfärs.

Fredde hann även med att vara ute och köra cross två gånger och under en av gångerna så tog jag med mig kameran ut i mammas trädgård och fotade lite.

Här kommer lite av bilderna.

















Några av bilderna jag mixtrat lite med.

Såhär kan hösten se ut genom mina ögon och en kameralins.
Allt blir helt enkelt vad man gör det till.

Nu ska jag snart sova. Imorgon är första dagen i Amadeus2 kursen och jag kan ärligt säga att jag är ganska väldigt nervös. Jag hoppas verkligen jag tar mig igenom detta med godkänt. På fredag vet jag. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Erika

2010-09-20 @ 00:22:25
URL: http://www.lu
Postat av: Erika

Älskade lilla goa vän, du kommer rocka amadeus! Ingen är bättre än dig don´t forget it!

2010-09-20 @ 00:23:22
URL: http://litenochbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback