RSS 2.0

Im in Love....

...............with Jimmy Choo!
Jaa, den nya parfymen alltså! en typisk måste ha grej.
MEN det bästa av allt, den kommer hamna i min ägo inom en mycket snar framtid.
För den ska jag köpa för pengarna jag fick i födelsedagspresent av mina släktingar.


Ny favorit?? jaa, vi får se.
En sak jag verkligen saknar här i Sverige är att när man handlar parfymer så får man endast parfymen man handlar. Ja och? kanske ni tänker nu. MEN en smart grej som de gör i Spanien bland annat är att när man köper en parfym så får man med sig doftprover på andra parfymer också, jag menar HUR genialt är inte det då??

Man testar en av dem och VIPS så har man hittat en ny favorit, som man sedan köper?
Istället för som det är här, man kanske doftar på en och tänker hm,nja.. jag vet inte.. så glömmer man bor den eller någonting, istället för om man hade haft ett test på den kunnat hitta den i en senare stund och testar den och blir fast??

Get my point???

Jaa, var några tankar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback