RSS 2.0

En vecka....

Har nu redan gått sedan vår sista LIA period började.
Är så glad att vara tillbaka med det underbara gänget på Reseproducenten. Trivs verkligen jättebra.
Veckan har varit rätt hektisk, vilket i och för sig ju inte är helt ovanligt, men låt oss säga att veckan har varit lite mer hektisk än vad den brukar.

har varit på LIA:n mellan 9-18 sedan 19-20:00/ 20:30 har jag varit på dansklubben och tränat. Utom igår då var jag "ledig" så då blev det all star och se matchen mellan SAIK och LHC, vilken de sistnämnda surt nog vann. Men men det kommer fler gånger. typ imorrn, hoppas på vinst då. (Som vanligt)

I tisdags var jag också på dansklubben, men då var det trivselkväll, var riktgit riktigt skoj (som alltid) och var såklartp å LIA:n innan . Onsdag LIA mellan 9-18 och 18:00 skulle jag vara på dansklubben för att vara hjälpledare på nybörjarkursen. hur gick då detta???  Jo det gick nästan, bytte kläder snabbt som tusan på LIA:n och halvsprang bort till klubben. typ 5 över var ajg där, inte så illa va??? Var riktigt kul att vara med, kan jag säga. Man minns ju själv hur det kändes när man stod där första dagen på nybörjarkursen och inte hade tagit ett endaste steg, och man tyckte att de låtar man idag dansar till när man typ dansar slow gick FORT. En låt jag särskilt minns är "Runaway" med Pandora, jag vet att jag tyckte att den gick SJUKT fort då och idag  så tycker jag ju inte riktigt det nej. Men det är väldigt intressant att se tillbaka på sånt där. 

Henry vår eminente skohandlare var också med som hjälpledare och det var ju perfekt, därför att det börjar vara lite kris där i skoregionen för mig, det är till och med så illa att jag har fått ta ett GAMMALT par för att mina andra blev helt sönder dansade för två veckor sedan när vi hade träningshelg (med riktigt grymt bra tränare :) )  Så nu ska jag testa ett annat par (på träning) på tävling fortsätter jag med mina rödglittriga;)


Just ja! SOM jag tjatade häromveckan om IATAN.... minns ni???  hur som helst, har fått svaret nu... och hur gick det då????  Joo... JAG KLARADE DET!!!! och jag var dessutom 2 poäng från VG! lite surt, men jag fick ändå G och det var det som var huvudsaken.





Då, minns inte exakt vilket år detta var. 
Hade tänkt ta den från min absolut första danstävling någonsin, ett KM, under gymnasiet någongång, men den bilden finns nog på den stationära datan hemma hon mina föräldrar så fick bli denna istället.



Nu.....



ska försöka uppdatera bättre till veckan,  men den kommer nog mest troligt vara lika full som förra... fast då blir det nog mesttroligt träning även på torsdag :)


hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback