RSS 2.0

**


Imorgon, och det med besked.
För imorgon börjar kanske en av mitt livs (nåja, skolans) viktigaste kurser.
Vi börjar nämligen läsa IATA vilket vid avslutad kurs och klarad tenta ger oss ett certifikat.
När jag tänker på IATA så hör jag direkt karros röst i mitt huvud när vi hade  affärsresor och Kerstin frågade henne vad det betydde.

"International Air transport Association"  japp, för det är det Iata står för.
Det jag också kommer ägna hela veckan åt, och lite dans såklart.
Får se hur det går.  Känns som om jag inte tränat på länge nu, och jag är sjukt galet sugen på att skaffa ett kort på friskvårds igen och gå på deras roliga pass. jamen gör det då! kanske ni tänker, jo, jag vet, men det finns två problem, 1 träningskort= dyrt, 2, tiden. tränar ju mer eller mindre dans 3 ggr/ vecka plus och skola och jobbar på helgerna det jag får och kan. Så, vi får se,  när jag är klar med skolan kanske :)  då är det ju inte en massa studier man måste ägna sig åt iaf. Men men,  inte så stora problem om man ser på det stora hela.

Nå väl, det var mina tankar just nu.



Just ja! ska lägga upp minnya recept kategori, tror inte jag har en sådan än?  bra koll?  ehm nej.
Har idag iaf testat ett nytt recept jag hittade på nätet, det var en LCHF rätt med fisk och purjolök till, det var verkligen supergott.

Ska lägga upp det sedan så ni får se.

tillsvidare får ni ha det så bra och lämna gärna ett avtryck så jag vet riktigt vilka ni är som hittar till mig .
Izzy LOVES comments! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback