RSS 2.0

:)



Veckan är äntligen över, och likaså IATA tentan. Vilken jag faktiskt tror gick bra.
Alltid när vi har haft tenta i något som haft med Amadeus att göra har jag alltid varit sjukt nervös just innan men i fredags så var jag faktiskt lugn.

Jag hoppas verkligen jag klarade den. Men får vänta och se när resultaten kommer.
På kvällen hade vi klassfest och gick ut på All Star var riktigt trevligt.

Lördagen skulle jag infinna mig på dansklubben kl 9 vilket jag gjorde och har dansat sedan dess. Nåja, nästan iaf.
Vi har nämligen haft träningshelg i helgen med  några riktigt bra tränare från södra sverige. var otroligt givande, kul och lärorikt.

Nu måste jag dock köpa mig ett par nya dansskor förnu är mina träningsskor trasiga. på båda sulorna så nu är det hög tid. Ska kolla med skohandlar'n till veckan och se om jag kan prova ut  ett par nya. jag har haft jazzboots tidigare men ska nu eventuellt (mest troligt)  byta till ett par andra nu.

Hur som haver, det känns då i fötterna och i benen att man har gjort något vettigt i helgen, nog för att jag just nu mer känner mig som Agda 92 än Izzy 23. Nåväl man känner då att man lever i alla fall.

Jag hoppas också på att mitt löshår kommer i veckan som jag beställde i förra veckan ska bli så kul!
Annars i veckan har vi ledarskap med Mette måndag och tisdag onsdag verkar det som om vi är lediga men jag vet inte säker om det än så jag tänker kolla upp det imorgon. torsdag tror jag det var redovisningar och sådant som var kvar sedan innan jul och fredag omskrivningar i amadeus?  Det har jag ju dock sett hur man gör samt även gjort en tillsammans med Therese på förra praktiken så jag vet ju på ett ungefär hur man gör. Dock har jag ju aldrig provat riktigt själv så vi får väl se hur det går. Återkommer med rapport när jag gjort det.


Avrundar detta inlägg med just ett dansklipp....

Finalen på Luleåbuggen där vi vann:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback