RSS 2.0

funderar.

Var in på Indiska som snabbast i fredags och upptäckte då att de hade 20% på alla gardiner.
Jag som letar gardiner!
Dock så är jag ju så velig och särskilt nu, jag menar jag vill ju inte lägga hur mycket pengar som helst på detta.



Gardinen här på bilden är alltså de jag funderar på. Dock inte i denna färgen, utan den är mera åt syren hållet fast ljusare. Dålig beskrivning jag vet ( hade hoppats på att det skulle finnas någon bild på dom, men jag hittade ingen.) Tror dock att dessa gardiner skulle bli ganska bra i mitt fönster men ska som sagt fortsätta att fundera.

Andra saker härpå bilden är  då den söta julgranskulan som ser ut som en jordglob, hade ju passat bra för oss resekonsulter. Fast jag gillar den stora jordgloben här till vänster ännu mera, och om jag inte minns helt galet så tror jag den fanns i en annan färg också. tycker i alla fall den är otroligt fin.
Korgen skulle jag ha velat ha i mitt badrum. och blomman är en hårklämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback