RSS 2.0

Happy Hair.

Så! igår åkte jag och hämtade mitt paket från ovanstående (jaa ÅKTE jag hade glömt att ändra uthämtningsstället till skellefteå istället för kåge) Note to self:  ändra uthämtnings stället nästa gång.
Hur som helst jag var lite osäker på hur mycket hår det skulle vara och om det skulle räcka, men nu har jag sytt på clipsen och även satt i det i mitt eget hår och det blev kanonbra. det både räckte och blev över. Så det var ju bra.
(ska visa bild sen.)

Happy hair.se är verkligen ett stället jag rekomenderar när det gäller att köpa hårförlängningar, jag har aldrig varit missnöjd med mina produkter därifrån. Jag har dock aldrig testat deras äkta hår utan kör allitd på syntet då jag har köpt clip on. (och även nu) but i LOVE it BIG time. Riktigt riktigt bra om man vill ha riktigt fluff om man inte riktigt är begåvad med det på riktigt. Då är fake väldigt bra.

Så? vad har jag gjort mer idag då??
vaknare tidigare än täkt på grund av lågt blodsocker, vet inte vilken dag i ordningen? har tappat räkningen men jag tror att det kanske är 4:e? eller mer, som sagt  jag tappade räkningen. Illa ? Ja, men det hade kunnat vara värre.
Borde kanske göra något åt det, jo, visst men jag vill se vad det fårför biverkningar på långtidsvärdet. Annars måste jag faktiskt säga att mina värden faktiskt är ganska bra nu. Jag tror på LCHF. Även om jag inte äter det strikt.
Åt middag tillsammans med bästa tjejerna. mycket trevligt var det såklart tacos blev det. smarrigt och bra för blodsockret.

Har även påbörjat och avslutat ett projekt. det är en tavla med text på som lyder : "The only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future. " passar mig  rätt ypperligt.
Jag har ju som lätt att få lite panik över framtiden som ni kanske känner till?

Dock tycker jag att veckorna går grymt fort och det är ju faktiskt snart redan februari! Jag ringde min chef på Scandic igår och kollade läget och pratade lite allmänt och hon frågade om jag kunde jobba den 23:e saken var den att jag fattade inte att den 23:e faktiskt är redan nu på söndag ju! Bra där eller ?  not really... Men det ska jag i alla fall göra. Blir nice! först blir det att vara i frukosten = me like, och därefter spriga upp på våning och städa. helt ok dag helt enkelt. jag gillar hotellet och framför allt folket.

Imorgon blir det också en rätt soft dag, ska på skolan inte förrän vid 13:00 börjar vi, men ska träffa tjejerna för lunch innan. Blir att lyssna på de kvarvarande redovisningarna i ca 1,5 timme. vet inte om det var mer info om examensarbetet också?  jaasi, jag får väl se. På tal om det så kan jag fortfarande inte fatta att vi faktiskt är färdig utbildade i maj. vart sjutton tog dessa två årvägen??! TVÅ ÅR!
Vet fortfarande inte vad jag ska göra som ex. jobb... men det löser sig nog. Det brukar ju göra det tids nog. Men det är nog bäst att jag löst det innan V.10 i alla fall. Då ska idén lämnas in och godkännas.

Jag hade en idé om att få försöka skriva en "resehandbok" för diabetiker... men jag tror inte det är nog relevant. Så jag har redan slopat den idén.

Förövrigt så är Karro och jag ett riktigt bra team. mer säger jag inte.

Som vanligt så kom jag bort lite från ämnet men det spelar ingen roll.
Hörs snart igen!




Jag Mallorca 2008 - Season with Cosmo.




Kommentarer
Postat av: Karro

Jepp det är vi ;)

2011-01-19 @ 23:19:45
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback