RSS 2.0

Happy...

Hair.
Happyhair.se var längesedan jag shoppade där,  men nu var det dags igen.
detta köpte jag:



till mitt försvar har jag att säga att det faktiskt var halva priset så håert kostade bara 134,50 vilket jag tyckte var HELT OK pris. har länge velat ha clip on hår igen men  har inte riktigt vela lägga massa massa pengar på det så nu var det lite mer i min nivå.  den svarta twistern var super bra att jag hittade för jag frukar göra en knut på sidan av huvudet när jag tävlingsdansar och då måste jag tupera håret väldigt mycket och det  är inte skoj att ta ut. Jag hörde någon berätta om en sådan här "grej" men hittade ingen här i stan så blev väldigt glad när jag nu fyndade en här för endast 39:- that's a bargain :)

Nej, nu ska jag försöka återgå till IATAN.  har i alla fall "lappat" boken klart så att jag snabbt kan hitta i den om jag måste slå upp nåt på provet på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback