RSS 2.0

Nyårslistan.

En sådan har jag böjrat göra varje år nu.
Tror jag började någongång i högstadiet mest för skoj skull och det kom för att stanna.

Jag hittade (av en slump faktiskt) min lista som var för 2010 och upptäckte att jag hade klarat av 3 punkter (hade totalt 4) under året så det var ju bra. Dock fanns det tomma platser för många fler så tanken var att den skulle utökas men så blev det visst aldrig.

Jag har även skrvit "Nyårslistan- after" alltså hur det gick. ambitiöst va?  mest gjorde jag det för att det kan vara skoj att läsa senare.

Hur som helst så har jag även börjat på en ny men den är inte riktgt helt klar så jag har bestämt att den ska börja gälla från och med nästa vecka.

En av punkterna (kommer att finnas här i en kategori också)  är att göra en "nyttig" kokbok. Dvs. jag ska hitta ett nytt nyttigt recept/ vecka som jag ska testa och sätta in i boken.

när året är slut ska där alltså finnas 52 nya recept är det tänkt.
dock får jag ju se om det verkligen blir så att jag testar dom också men det är faktiskt tanken och lägger jag upp samma recept hr så blir det ju lite svårare att inte prova om ni förstår vad jag menar?

Jaja, vi kör så ser vi ju hur det går.

Håller på att pyssla med en ny design också men tillvidare så får denna duga,  den är ju i alla fall bättre än den jag hade nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback