RSS 2.0

Work abroad.

Att vara entertainer.
Är grymt tufft och slitigt men också världens mest underbara jobb.
Man får vara utomlands och träffa glada människor och syssla med något man älskar. kan det bli bättre?

Gah, jag tycker inte om när dessa saker kommer över mig vilket det ofta gör. Vid somliga tidpunkter mer än andra.
Gjorde jag rätt som endast jobbade en säsong?

Både ja och nej. Fast jag skulle nog vilja prova jobba en säsong till, men då för typ  fritidsresor med ett Skandinaviskt team och endast med show biten.

Jag och Sara pratade om detta med  vad man upplevt osv. när jag var i London och vi känner ganska lika, ibland drömmer man om den tiden och längtar tillbaka mer än mest och ofta.

MEN då kan jag också tänka på det andra,  för åker man iväg sådär så kan man inte ha ett boende här i sverige, så när man kommer hem måste man flytta hem till mamma och pappa igen, eller,  man kan ju i och för sig hyra ut i andra hand.
Men jag skulle ju aldrig kunna resa ifrån Fredde heller.

Mallorca, LOVELY mallorca. Mitt andra hem. Ja så är det faktiskt,  jag har bara bott på två ställen i hela mitt liv, i Sverige (skellefteå) och på Mallorca.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback