RSS 2.0

Boden.

Hemma igen efter en grymt rolig helg som bjöd på inflyttningsfest i Boden hos Lina.
Känns fortafarnde i kroppen att det var fest igår, vilket inte är vanligt hos mig , yes,  det gick ganska hårt till.
Vi anlände till Boden och sen blev det ganska fort att börja göra oss klara för kvällen.  kikade mycket lite på hockeyn men  följde med på stats.  Hm,  det gick ju inte så bra,  så jag tror det var lika bra att jag inte såg matchen. Hann även bli en del vin innan vi var klara, och efter det så bar det av till Bodensia för midddag. För mig bled det BBQ ribs och cola light. Riktigt gott.

Efter middagen gick vi tillbaka till Lina för att börja festen. Mello var ju samtidigt så vi tittade på den och bettade på vem som skulle vinna. Jag lina en till tjej och Anton hade bettat på Saade och blev 20 kr rikare.
Kanske inte så oväntat att han skulle vinna, men jag tycker faktiskt nog nästan att det var rätt låt som vann. NÄSTAN. Det anslöt lite mer folk och vi hade det riktigt trevligt.

Vi fortsatte sedan till Far East där resten av kvällen spenderades.
Tror också det var där som den roligaste kommentaren kom...
(kille försöker få kontakt med tjej genom att ropa och ropa)
tjej 2 : "Nej, nej! men hon känner inte dig! "
kille: Joho! det gör hon visst!
tjej 2: men nej! det gör du inte!
Kille: men joo!  jag bor ju med henne!.

nämner inga namn :)  men riktigt kul var det :)

Kvällen blev riktigt lång och oerhört trevlig.


Blir nog en ganska lugn kväll ikväll... har typ tusen saker på min to do list, så jag lär ju nte vara sysslolös iaf.
får se om det eventuellt blir att kika lite på nån film också.

(ska testa få till programmet som är i min blodsocker mätare också. )

Måste försöka ta mig förbi på se & synas i veckan också och boka en tid, vete dock sjutton när jag ska hinna med det, eller jo att gå in där är ju inte så svårt... men att hitta en tid som JAG kan  senare.. DET blir svårare... nåja får om inte annat fundera på det ett tag och försöka komma underfund med nåt..

nää... på agendan:  Duscha städa sy.... sy.. .sy ...;)


Over and out!



inte länge kvar nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback