RSS 2.0

Coulda woulda shoulda.....

Det är alltid massa sånt oavsett vad man gör.
Men är det inte också så att man hellre ska ångra DET man gjorde än det man inte gjorde??

Sedan en annan sak, är det killarna som är komplicerade eller är det vi?? 
Eller är det hlet enkelt så at vi överanalyserar allt hela tiden och vrider och vänder det i alla riktningar tills vi varken vet ut eller in??

Och hur kan det komma sig att om man i allt annat vet vad man vill och vart man är på väg, ändå så enkelt helt tappar fattningen???? skärpning!

fast egentligen tror jag att felet kanske ligger i att man inte är tillräckligt rättfram?
killar borde ha en medföljande handbok, så att man vet hur man ska använda dom...eller vad sjutton, det hade ändå inte hjälpt, inte mig iaf, jag är nog en sådan som slänger bruksamvisningen över axeln och provar istället, då är det ju ändå ingen idé, plus att när man sen kommer på att den där bruksanvisningen kanske inte var så dum ändå, då är det redan försent , då har man redan hunnit lägga den på "ett smart ställe"  (som är så smart att man inte ens kommer ihåg det själv) så var det med det.  Bli bra på att läsa bruksanviningar. Vet inte riktigt hur vi kom in på det när jag egentligen pratade om killar. nåja.

Däremot finns det nog EN grej som jag är speciellt allergisk motoch som verkligen kan göra mig irriterad. i allmänhet. när man säger en sak och sedan gör en helt annan.. i mean WHY???? vore väl enklare om man sa en sak och sedan HÖLL sig till den??

är det bara jag??? eller är ni fler som joinar??
Nä.. raka puckar det gillar jag. Jag vill veta vart jag har folk. Det är mycket enklare då.


spretigt inlägg... men det är mina tankr för tillfället. Har otroligt många tankar just nu. bara så ni vet varför inläggen är som de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback